LEGENDS OF THE PAST_A EUROPEAN HERITAGE

This project has been funded with support from the European Commission.

This publication (communication) reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.


Wednesday, July 28, 2010

Omul-Soarece

Omul-Soarece

Autori: Catrinel, Catalin, Fatou, Georgiana, Vally
Personaje: tânărul, vrăjitoarea, omul-şoarece, zâna, Merlin
Timp: în trecut
Loc: în pădure
Obiecte: 2 sticluţe

Costume:
Tânărul: tunică neagră, pantaloni negri
Vrăjitoarea: pălărie de vrăjitoare; rochie lungă, neagră; pantofi negri
Omul-şoarece: urechi de şoarece, mustăţi, costum de şoarece
Zâna: aripi, rochie roz, baghetă magică
Merlin: pălărie de vrăjitor, haină neagră, baghetă magică



Dialog

SCENA 1:

Vrăjitoarea (vorbind cu un tânăr chipeş): Te voi transforma într-un şoarece dacă nu-mi vei da dragostea ta !

Tânărul: Domniţa mea, nu pot să-ţi ofer dragostea mea! Inima mea aparţine reginei Guinevere!

Vrăjitoarea: Atunci, fi şoarece! (vrăjitoarea îl tranformă pe tânăr în şoarece)



SCENA 2:
Şoarecele rătăceşte prin pădure, căutând pe cineva care să-l ajute. O întâlneşte pe Zâna cea bună.

Zâna cea bună: Ahh, ce creatură drăguţă! ... Îl voi duce acasă să se joace copiii mei cu el !

Omul-şoarece: Oh.... Zână bună, nu sunt şoarece. Sunt un biet tânăr care a refuzat să o iubească pe vrăjitoare, iar ea m-a transformat în această creatură neajutorată. Te rog ajută-mă ! Sunt disperat ! (aproape plângând)

Zâna: Eu nu pot să te ajut, dar puternicul vrăjitor Merlin poate ! Te voi duce la el.

Omul-şoarece: Oh zână frumoasă, eşti atât de bună! (recunoscător)

Merg prin pădure şi îl întâlnesc pe Merlin.

Merlin: Ziua bună, frumoasă Zână! Ce animăluţ drăguţ ai ! Este al tău?
Zâna: Nu e un şoarece adevărat! Are nevoie de ajutorul tău pentru a-şi recăpăta înfăţişarea de om.

Omul-şoarece: Te rog, vrăjitorule prea-puternic, ai milă de mine, ajută-mă ! Vreau să redevin om ! Toate vietăţile pădurii mă vânează.

Merlin: Vino cu mine, ceea ce îţi voi spune este o mare taină. (Merlin îl ia pe şoarece de-o parte) Te pot ajuta, însă trebuie să faci şi tu ceva pentru mine! Vreau ca Zâna cea bună să se îndrăgostească de mine! Aşadar, dă-i această licoare magică şi va deveni a mea….după care, îţi voi da cealaltă licoare şi vei deveni din nou om. (Merlin are 2 sticluţe în mâini)

Omul-şoarece: Mă învoiesc!


SCENA 3:
Omul-şoarece se apropie de Zână.

Zâna cea bună: Sunt atât de obosită după ce am umblat atâta prin pădure...te rog adu-mi nişte apă de la izvor!

Omul-şoarece: Bea din sticluţa asta ! Conţine apă proaspătă !


Zâna bea şi adoarme. Apare Merlin.

Merlin: Îţi mulţumesc pentru ajutor! Acum poftim licoarea pentru tine! Te vei transforma în om cât ai bate din palme!

Omul-şoarece: Mulţumesc! (bea)


Dar un lucru nefericit s-a întâmplat: Merlin încurcase sticluţele. Zâna se trezeşte, dar înfăţişarea ei este cea a unui tânăr chipeş, iar şoarecele este cel care se îndrăgosteşte de Merlin...

No comments:

Post a Comment